Dagens botanikfråga (14 maj -07)

botanikfraga.jpg
Som vanligt har jag varit ute och fyrat av digitalkameran utan att ha en aning om vad jag plåtat. Tänkte att någon botaniskt kunnig bloggare kunde hjälpa mig att artbestämma den här busken. Eller…?

~ av Sam Zodiac på maj 14, 2007.

6 svar to “Dagens botanikfråga (14 maj -07)”

  1. Lagerhägg skulle jag tro om jag inte e diskad här oxå

  2. Inte, då! Vadå här också?

  3. Dom va fina, men inte vet jag va det är :))
    Sov så gott, kram 🙂

  4. Sov gott, wimmen!
    Kram!

  5. Såna har vi massor utanför jobbet….men inte vet jag vad de heter 🙂

  6. lagerblad ser de ju ut som, jag har haft en lagerbladsbuske,men inte lyckats få den att övervintra. Såg ut så.

Kommentera

 
