Dagens illusion (14 may -07)

rotsnake.gif
Akiyoshi Kitaokas roterande ormar. Klicka gärna för större bild!

~ av Sam Zodiac på maj 14, 2007.

7 svar to “Dagens illusion (14 may -07)”

  1. Snygg ormgrop det där..kram IDA!!!

  2. Ja, det snurrar!
    Ha en fin dag

  3. häftigt! men man får inte titta för länge, det kan bli snurrigt i huvvet!

  4. Hehe…Kram, ordalaget!

    Verkligen, znogge! Du med!

    You bet, Leo! Har du kollat in asiatiska astrologin, då?

  5. Snurr, snurr, snurr i mitt huvud med! Jag kan ju inte ens åka karusell utan att må illa…det här känns nästan likadant! Ha en riktigt bra kväll Sam! Kram på dig!

  6. Inte åka karusell? Så tråkigt, då 😦 Det tycker jag är skitkul! Ja, jag vet; jag ä r barnslig för min ålder! 😀 Detsamma, vännen! Kram!

  7. hej Sam…asiatiskt…var? enligt dem ar jag ”firehorse”…kanon bra eller totalt katastrof. You choose!

Kommentera

 
