Dagens illusion (15 maj -07)

optill.jpg

OK, dags för lite engelsk språkövning! Vilka två ord kan du urskilja på bilden ovan, tro? Svårighetsgrad: Busenkel 😀

~ av Sam Zodiac på maj 15, 2007.

9 svar to “Dagens illusion (15 maj -07)”

  1. God morgon!
    Du kan få säga grattis på min födelsedag , som är nästa torsdag:) Alltså den 24 maj, så jag är ju ”bara” en tvilling 🙂
    Ha en bra dag kram ;))

  2. Jaså det var alltså på en torsdag som vi fyller! 😉 Jag och du delar tydligen födelsedag, wimmen! Festligt! (Jag föddes dessutom på en torsdag, så den här födelsedan blir väl nåt i hästväg!) Men nu måste jag bara ställa ditt horoskop och bevisa att allt mitt tjat om Skorpion i din karta verkligen stämmer! Har du exakt födelsetid, eller..?
    Kram!

  3. Hahaha…jag föddes 01.33 🙂
    Det va ju lite kul att det va samma dag vi fyller år ;))
    Kram på dig, väntar med spänning på hur jag är som person :)) Kram igen 😉

  4. Optical illusion!

  5. Precis, lillabla! Kul att du fått till en avatar, äntligen!;)

  6. Optical illusion är vad mina ögon också ser så om de inte bedrar mig är det sant…
    Ha en bra tusdag!
    Kram

  7. Min förra avatar kom och gick på något magiskt mystiskt sätt. Tröttnade på att jag inte fick bestämma över den, så jag bytte. 🙂

  8. Jag ser bara ett ord ”illusion” fick en smäll i dag på ögat av en granriskvist så jag ser lite suddigt! Ha det Sam 🙂

  9. Ja, wimmen, jag har faktiskt ställt kartan nu och kollat som hastigast på den. Du har definitift Scorpioinluenser, men lite mer indirekt än vad jag trodde. Humorplaneten Jupiter iSkorpionhuset (nr8) samt Pluto, som styr Skorpan i exakt vinket till två viktiga punkter i horoskopet. Men jag blev lite småchockad över att upptäcka hur stora likheter vi har i övrigt! Kul! Jag hör av mig! Kram!

    Du med, znogge!
    Kram

    Men den här håller sig iskinnet, då? 😉 Ha det fint, lillabla!

    Shit! Det där känns inte så roligt, berben! Har minsann råkat ut för en och annan råsop från grankvistar själv, så jag vet! Hoppas att suddigheten försvinner snart, då, så att du kan kolla obehindrat på framtida illusioner! Och, förlåt min tjatighet, men jag är ganska övertygad om att du ligger inne med en skitkul limerick, som du väl kan dela med dej av, eller… ?
    Ha det, berben!

Kommentera

 
