Ska du starta ett företag?

Eller behöver du av andra, outgrundliga skäl yxa till intetsägande men imponerande meningar, avsedda att fånga upp intresserade kunder in spe? Då är den här Floskelgeneratorn ett måste! Klicka på bilden, så länkas du till the real thing! Lycka till!

floskelgenerator.gif

~ av Sam Zodiac på maj 16, 2007.

9 svar to “Ska du starta ett företag?”

  1. Helt klart användbart……En massa ord utan innehåll,men det låter bra! Ska se om jag kan hitta något lämpligt att imponera på familjen med.
    Ha en skön avslutning på dagen, kram!

  2. Hehe..gör du det! Fast flosklerna hör nog inte direkt till de som är andvändbara inom familjelivet, är jag rädd! De har en alltför ”officiell” prägel. Ha själv en bra kväll, susanna!
    Kram!

  3. Jag är imponerad! Själv brukar jag samla på olika ursäkter. Men det här går inte heller av för hackor. Helt klart mycket användbart.

  4. Du läser väl bloggen mer än mailen så, jag har mailat, kan du kolla och svara tro?

  5. Ja, det lät ju bra. Snygga ord som kan betyda allt och inget.
    Ha en bra dag!
    Kram

  6. Just, flashtacc! Kommer in en sväng om c:a 1 tim, OK?
    Kram!

    Radan gjort! Fick du veta nåt om flygardan, då?

    Exactly, znogge! Fick du mejlet med min o dagdrivarens chat?
    Du med!
    Kram!

  7. Hej på dej Sam, som vanligt hittar man alltid något kul och intressant hos dig. Agapanthus skrev något om en födelsedagssida som jag också måste kolla upp, så nu har jag att göra. Ha en fin dag i dag (här hos mig är grått o trist..jag vet inte hur det ser ut hos dig…men du får ha sol i sinnet om det inte finns ute..) Kram på dej!

  8. Halloj inget inlägg i dag?

  9. Den är helt underbar! Jag brukar ha den som ett avskräckande exempel när jag håller kurser…och alla fnissar gott….

Kommentera

 
