Måste väl ändå vara…

tulip.jpg

…en tulpan som jag plåtat här, eller hur? Så himla fel ute kan jag väl ändå inte vara den här gången? Jag bävar för att Agapanhus, susanna och berben m fl ska lägga av råa flatskratt och tala om för mig att det är det inte alls, utan det är en….ja, whatever?

~ av Sam Zodiac på maj 17, 2007.

6 svar to “Måste väl ändå vara…”

  1. Oroa dig inte! Även en blind höna hittar ett korn;-)) Visst sjutton är det en tulpan. Syrran har bott i Amsterdam i fyra år så…
    God natt!

  2. Skratt…..Ja det hade varit överraskande om detta varit annat än en tulpan. Men denna gång fick du in en fullträff.

  3. Tulpan ha, ha,ha!! oro dig inte det är absolut tulpan.

  4. Klart att det är en tulpan! Det ser ju tom jag!

  5. En tulpan…ja, det kan jag se att det är! *ler*…hur jag än försöker få det till något annat, så går det inte! Ha en bra kväll! Kram kram!

  6. Jag asgarvar ju det är en tulpan! Ha det!

Kommentera

 
