Pussy och Husky låtsasfajtas

Tänkte att det skulle sitta bra med lite näpna djurbilder innan jag drar till huvudstaden imorgon. Får se hur jag klarar min bloggabstinens den här gången, då? Nå, i värsta fall har jag ju min polare Longhair med sin bärbara, uppkopplade Toshiba, som kan avhjälpa den värsta cold turkeyn:D Och digitalkamera har han ju också! Och så ska jag sammanstråla med en bloggande tjej i Eken som väl även hon har möjligheter att avhjälpa frånvaron av Macen. Så jag hoppas att det ska gå bra! Får väl också ta tillfället i akt och be om ursäkt för att jag inte har hunnit in och hälsat på alla av er på sistone, eftersom förberedelserna har varit många och ganska så långa inför den här trippen. Jobbigt när man inte har egen bil! Håll till godo med Husky vs Pussy, nu! (Fast det är bara på låtsas, som sagt)! Kram på er!

~ av Sam Zodiac på maj 17, 2007.

7 svar to “Pussy och Husky låtsasfajtas”

  1. Jasså, du ska ut och fara imorgon..då önskar jag dig en jättetrevlig resa och en trevlig träff där i Eken, ha det så fint Sammy boy så hörs vi nästa vecka! Kramar!

  2. Vi har inte samma tideräkning *ler* du publicerade blogginlägget 11:08 och jag exakt samma film på min Expressen blogg 2007-maj-17 16:33:42 Tillfälligheter? En musikvideo Procol Harums A whiter shade of pale orkade jag oxå med! Ha det Sam 🙂

  3. Vilken gullig liten filmsnutt. Vi skaffade en kattunge till vår lilla vovsing som blev så glad. Det uppskattades inte till en början av den lilla kattungen som vid första mötet raskt klappade till hunden på nosen. Men de blev bästa vänner, sov tillsammans och var i princip oskiljaktliga.
    Jag önskar dig en trevlig helg i huvudstaden, kram!

  4. vänta till den lillen blir stor!

  5. Garvade högt när jag läste ”reseplaneringen” ur ett digitalt perspektiv! 😀 Hoppas du har det jättebra och tack för filmen – behövde något gulligt i dag! 🙂

  6. Smyger in och önskar dig en trevlig kväll…fast du inte är hemma! Kram

  7. Tack Sam!*ler*…Kram

Kommentera

