Dagens illusion (19 maj -07)

intospace.gif

Hej, alla! Jag är vansinnigt stressad just nu, så jag dessvärre inte kommentera någon av era kommentarer. Det gör jag efter hemkomsten, istället. Men min kära kvinnliga bloggkollega var vänlig nog att låta mig använda hennes dator för att åtminstone kunna ge er ytterligare en illusion från den japanske professorn. That’s all for now, folks! Ha det så gott, så hörs vi kanske i morgon! Kram på er!

~ av Sam Zodiac på maj 19, 2007.

4 svar to “Dagens illusion (19 maj -07)”

  1. Jaha, vad har du för dig eftersom du inte hinner sköta din blogg?

  2. Ja, det krävs ju ganska godtagbara skäl för att försumma bloggen! Bilden snurrar när man ”tittar under lugg”!
    Ha en fin lördag!
    Kram

  3. Hej Sam! Kikar in och önskar dig godnatt! Hoppas att du får en trevlig kväll! Kram på dig!…blir som vanligt yr i huvudet av dina bilder!

  4. Försöker sköta mitt privatliv, också;)

    Se ovan! Ja, det är meningen! 🙂
    Detsamma, Znogge!
    Kram

    Go’natt, Rödull! Det fär jag nog:) Kram tillbaks! Hehe…jag vet!

Kommentera

 
