Dagens illusion (31 maj -07)

paint_illusion_02.jpg

Jaha..den här hade åtminstone jag gått på stenhårt om jag hade sett den ute på stan. 😀

~ av Sam Zodiac på maj 31, 2007.

11 svar to “Dagens illusion (31 maj -07)”

  1. Den gula? 😉

  2. Illusionen!
    (Är du verkligen säker på födelsetiden, lillabla? Kartan är nästan f ö r extrem 😀 Verkar misstämkt avrundad också, födelsetiden.)

  3. Nej, JAG är inte säker på födelsetiden men min mor är det. Vill du gå i clinch med min mamma är det bäst du tar på dig skyddsoverallen. Nu får du snart ta och klämma ur dig det där omtalade horoskopet. Eller pallar du inte? Det är väl okay vilket som. Jag vet ju vem jag är… och vadå extrem??? Vad betyder det nu då?

  4. Hm, det där såg ju t o m jag, som har så svårt att se sånt.

    Ha en fin dag i blåsten:)

  5. jag gick på den!

  6. Läs ditt svarsmail, lillabla! 😉

    Det gjorde du, minsann? Skarpögt!
    Jodå, det gick rätt så bra, trots blåsten.
    Ha en fin kväll!

    Et tu, Leo? 😉

  7. EN till som gick på den…. 🙂

  8. Hehe…ja, jag tycker att den var välgjord och kul!

  9. jultomte

  10. det var coolt tycker jag… snö
    😀

    mvh hahahahah

  11. Mmm… tycker jag med..! 😀

Kommentera

 
