Rapport från ”Andra sidan”

expressen.jpg

Jag var över en sväng till min gamla blogg på Expressen igår och kunde konstatera att allt var sig tämligen likt.

~ av Sam Zodiac på maj 31, 2007.

5 svar to “Rapport från ”Andra sidan””

  1. Ja besökte också ”andra sidan” och kände igen en del välbekanta felmeddelanden. Men tror nog ändå att de har tagit sig i kragen!
    Ha en bra torsdag.
    Kram!

  2. Jag har ändå haft förvånansvärt lite besvär på Expressen? Men jag har ju förstått att många haft jätteproblem….

  3. Jo, i ärlighetens namn så har nog felen blivit färre, men nog är det väl ändå egendomligt att det ska behöva ta så förtvivlat lång tid att få rätsida på saker och ting? Kunde bara inte motstå att kasta in den här braskande bilden;)
    Kram, znogge!

  4. Ja jag är så glad över att jag flyttade hit…. 🙂

  5. Hehe…jag med. Men nog finns det en hel del kul folk kvar därborta, allt! 😀

Kommentera

 
