Dagens tarotkort

magician2.gif

Det här blev dagens kort från astrology.comloggan Klicka på kortet, så får du mera information om detta Major Arcanakort, som förövrigt har anknytning till Tvillingarnas tecken.

~ av Sam Zodiac på juni 1, 2007.

2 svar to “Dagens tarotkort”

  1. Hah, vad kul!! Tvilling, det är ju Siris tecken. Jag gillar Magikern..tycker om det som står om kortet, mycket.
    Nu börjar jag komma in i matchen igen, någorlunda känner jag. Tack för gratulationer och kommentarer på min blogga. Have a nice day och massor med kram!

  2. Jaha du är tillbaka i gammal fin form, hör jag! Ska du inte förse mig med hennes data, så vi kan se vilken slags liten individ hon är?
    Have a very nice day, too, cellenrebellen!
    Och massor med kram tillbaka, förstås!

Kommentera

 
