Dagens illusion (2 juni -07)

koma.jpg

Jag misstänker mycket starkt att även denna illusion kommer från vår käre professor i Kyoto, men jag är inte riktigt säker. Klick på bilden rekommenderas!

~ av Sam Zodiac på juni 2, 2007.

7 svar to “Dagens illusion (2 juni -07)”

  1. Kikar in och säger Godnatt! Kram på dig!

  2. Tack för titten, rödull! Godnatt och
    Kram!

  3. Inget att börja dagen med…….Huu, jag blev smått snurrig bara av den lilla bilden, haha!!
    Jag skippar den nogrannare granskningen av illusionen, huvudet ska hänga med mig redan från morgonen och då vill jag inte förvirra vare sig ögon eller hjärna……….
    Ha en härlig söndag
    Kram!

  4. Kanske lika så bra att ta det säkra före det osäkra, susanna! 😉
    Ha en underbar söndag, själv!
    Kram!

  5. Tyckte inte det hände någonting alls! Men jag är kanske lite ofokuserad i dag!
    Ha en fin söndag

  6. Ajdå, höll på att utlösa ett smärre anfall av något. det svirrar och dirrar 🙂 Ganska häftiga de där illusionerna. Hur ögat kan luras och spela hjärnan små och stora spratt.

    Ha de gott Sam!

  7. Oh-oh…sorry about that, Vakar’n! Du har väl aldeig anlag för epilepsi, eller nå’t i den vägen? Det här är ju en aning anmärkningsvärt, med tanke på att en av mina besökare på den här sidan, znogge här ovanför, inte upplevde någonting alls, medan illusionen så när utlöste ett smärre anfall hos dig! Ja, som sagt var, det är högst individuellt hur man upplever de här illusionerna!
    Ha det gott, själv, Vakar’n!

Kommentera

 
