Dagens tarotkort (5 juni -07)

death.jpg

Ja, det här kortet kan ju med lätthet skrämma slag på den oinvigde;) Men faktum är att det bara talar om för en att man står inför en avgörande förändring i livet. En epok slutar och en ny startar. Värst vad många Major Arcanakort jag får upp, nu då! Det här måste verkligen vara en viktig fas i mitt liv! OK, ingen rädder för vargen här! Faktum är att jag välkomnar det här kortet, för jag tror mig veta vad det betyder! Sorry att jag inte kan avslöja mer för tillfället, men så snackglad som jag är, lär ni nog i förlängningen få veta vad det handlar om, ni också!;)

~ av Sam Zodiac på juni 5, 2007.

Kommentera

 
