Dagens tarotkort (8 juni -07)

Dagens kort blev svärdstvåan (Minor arcanakort) Kräver tydligen absolut fokus på vad man gör. Klicka på kortet för mera info!

~ av Sam Zodiac på juni 8, 2007.

4 svar to “Dagens tarotkort (8 juni -07)”

  1. Intressant det där… Du verkar kunnig 🙂

  2. Ja, tarot verkar intressant! Men min kunnighet ligger nog mera på det astrologiska planet, i så fall. Det har jag ju hållit på med sedan mitten av 70-talet. Taroten håller jag som bäst på med att lära grunderna i, typ. Samtidigt med mina besökare. 😉

  3. Aha, då vet jag. Astrologt tycker jag är rätt intressant och tror på det lite faktiskt. Har fått mitt horoskop av en vän en gång, ett sånt där riktigt…Undrar var det ligger 🙂

  4. Har du hittat det, då, madonnan? 😀

Kommentera

 
