Dagens tarotkort (10 juni -07)

Dagens val av slumpgeneratorn föll på Bägardrottningen. Det här kortet uppmanar en att använda sig av sin intuition rent allmänt och av sina psykologiska insikter när man har med intoleranta och/eller opålitliga människor att göra. Klicka på kortet och läs mer på den sida det länkar till!

~ av Sam Zodiac på juni 10, 2007.

7 svar to “Dagens tarotkort (10 juni -07)”

  1. Min intuition använder jag mej av jämt och ständigt och det är ytterst sällan den slår fel! kram kram

  2. Javisst, ja; det är du som går stenhårt efter din intuition, ja. Good for you! 😀
    Kram, kram på dig själv, Wendlish!

  3. Själv önskar jag att jag börjat använda min intuiton lite tidigare, typ för 13-14 år sedan. 😉 Men det är klart då hade jag väl inte haft så förtjusande fina barn förstås. 😀

  4. Hehe…tack för den passningen, Agapanthus. Jag tycker i o f s att det har varit OK i a f, men smaken är ju bekant som baken; d v s delad. Och det där om kidsen är ju helt sant. Nåja, Universums vägar är outgrundliga, för att travestera The Good Book!

  5. Inget elakt med det 😉 Det kan ju bli rätt ok även med brist på intuition, och frågan är, hur vet man att man har det?

  6. Jag litar stenhårt på min intuition….tar aldrig fel..*skratt*..inte ofta i alla fall. Ha en fortsatt fin söndagkväll Sam/kram!

  7. Hälsar från bibblan i Borgholm. Har INTE bokat färjan till Gotland, men hade kunnat tänkt oss en dagstur, vilket inte går. Hm. Ha det!

Kommentera

 
