Dagens tarotkort (11 juni -07)…

…blev återigen nystartskortet Stavesset. För att inte förse mina kära bloggläsare med alltför likartad information, väljer jag den här gången att länka till en annan sida för ytterligare info. Klicka på kortet, bara, så kommer du dit!

~ av Sam Zodiac på juni 11, 2007.

2 svar to “Dagens tarotkort (11 juni -07)…”

  1. Hej!

    Trevligt med kort. Men jag funderar om det skulle bli mer intressant om du kunde berätta lite vad det står för i ditt liv då det är du som drar fram korten. Ett litet förslag bara på en fördjupning… Ha det fint!!

  2. Tjena!

    Nja, så förhåller det sig alltså inte. Jag drar inte alls fram dem; det gör en slumpgenerator på Astrology.com. Jag prenumererar på deras Dagens kort, typ. Allt jag gör här på bloggen är att efter bästa förmåga försöka ge en kort presentation av dem (och samtidigt försöka lära mig något själv på kuppen, s a s) samt länka till en sida med lite fördjupad information om vad kortet står för. Men visst skulle jag kunna försöka sätta in korten i ett sammanhang som känns aktuellt för mig, om det är det du menar. Frågan är ju bara hur intressant det skulle vara för besökarna att höra mig spekulera om vilken innebörd kortet kunde tänkas ha för mitt personliga vidkommande;) När det gäller dagens kort, kan jag i a f avslöja att det faktiskt är så, att jag har planer på att starta upp vissa nya projekt, som med en liten gnutta flax faktiskt skulle innebära stora förbättringar i mitt liv. Får emellertid be att återkomma med detaljerna lite senare. Now is not the time. Ha det bra, ni också!

Kommentera

 
