Solnedgång i Burgsvik

Så ska det se ut, ja! Jag är betydligt nöjdare med den här bilden som jag tog igår med hjälp av min nya telefonkamera av märket Nokia, än vad jag var med de usla och suddiga som jag presterade i bloggens barndom! Jag fick kameran i födelsedag av Jessica, Sebastian & C.o när jag besökte dem utanför Göteborg i slutet av maj månad. Återkommer senare med ett litet Burgsviksäventyr, men nu måste jag ut och dra mitt strå till bostadsrättsstacken. Det ska grästrimmas runt stängslen som omgärdar hundägarnas tomter här i närheten, d v s min och det hushåll där flashtacc residerar. Hennes man har Bluetooth installerat på sin laptop och hjälpte mig att överföra bilderna till Macen. Vi höres!

~ av Sam Zodiac på juni 11, 2007.

4 svar to “Solnedgång i Burgsvik”

  1. Vacker bild! Hoppas att grästrimningen gått bra! :0)
    Kram Sam!

  2. Ja vi väntar och väntar… Näe nu går jag och lägger mig!

  3. Vilken grästrimmning??

  4. Jodå, som sagt; jag är mycket nöjd med den, Wendlish! Och trimningen gick utmärkt, också!
    Kram!

    Jag har varit tvungen att trimma med föreningens grästrimmare, eftersom jag underlåtit att använda gräsklippare medan gräset var av den storleksordningen att det hade låtit sig göras.*suckar* Nu är jag mer eller mindre söndervibrerad, men jag fick in snitsen efter ett tag.

    I feel like The Grim Reaper with a bad case of Parkinson’s

Kommentera

 
