Dagens illusion (12 juni -07)

kisha02.jpg

Åter har min japanske favoritproffesor från Kyoto fått bidra med en illusion till min blogg. Men i akt och mening att uppleva något illusoroskt över huvud tagen med ångloket och de tre vagnarna ovanför, måste du nog klicka på bilden, så att den förstoras!  Om du gör det; vad ser du då?

~ av Sam Zodiac på juni 12, 2007.

7 svar to “Dagens illusion (12 juni -07)”

  1. Det rör på sig….

  2. Ja, men vad är det som rör på sig, då, dagdrivarn? Jag ser bara en, men misstänker att det kan vara två företeelser på bilden som rör på sig.:D

  3. Alltså…nu blir jag riktigt orolig för mig själv…men jag ser inte att det händer ett dugg!! Synfel eller? Lämnar in en god natt kram i alla fall!

  4. Ojdå, inte ens om du klickar på bilden så att den förstoras? Kram, ordalaget!

  5. Så här tidigt famlar jag mig fram…men nog ser jag ångan som rör sig ur skorstenen och rundlarna under tåget har också något för sig.
    Maggan

  6. Röken/ångan rör sig! Så mycket kunde jag i alla fall se med mina nya glasögon!
    Ha en bra dag!

  7. Jaså, Maggan, du ser i a f hjulen röra sig? Det kan alltså inte jag, fast jag misstänkte att de skulle göra det. Rökpuffarna funkar dock.

    Samma här, znogge! Grattis till de nya innanfönstren! 😉
    Ha en fin dag, du med!

Kommentera

 
