Imse Vimse…

Nu har Micke J, min granne varit i farten igen! Se, så många små spindlar han upptäckte utanför balkongdörren härom veckan! Snabbt fram med mobilkameran och så var den nya skrivbordsbilden fixad! 😉

~ av Sam Zodiac på juni 16, 2007.

7 svar to “Imse Vimse…”

  1. Nu e ja hemme och kan läsa dina illusioner så småningom. Pyser iväg till krankenhaus i morgon…

  2. Uääää………spindlar är min skräck! Jag blev tvungen att tatuera en på min axel för att tvinga mig att acceptera att dom små krypen finns 🙂 Ha de bra

  3. Visst är det häftigt (tänkte skriva ett annat ord, men vet inte hur man stavar till det)!
    Jag hade själv turen att få se ett helt gäng med spindelbarn på vår altan för några år sedan. Men på den tiden hade jag ingen mobilkamera, kul var det att se i alla fall.

  4. Du ska titta till flickebarnet? Klart att ni får kinesa hos mig! Dagstur var ju inte att tänka på. Här har vi gott om plats. Hör av er när det blir aktuellt!

    Ditt ”Uääää……” gör att jag misstänker att tatueringens terapeutiska effekt slog slint, dagdrivar’n!;) Ha det bra, du med!

    Du tycks i a f inte lida av spindelfobi, flashtacc!;)

  5. Hej! Det låter trevligt! Att vi får kinesa! Jodå, vi ska gärna höra av oss. Du verkar vara en reko man. Jag ska titta till flickan i morgon, det är inte så kul när ens barn är allvarligt sjukt, men men. Vi har lämnat husvagnen på Byxelkrok och återvänder igen början av juli och stannar då ca 3 veckor. Nu är vi i Lidköping som sagt. Vi hörs! Kramen från oss båda! /G

  6. Vad kul, Geddfish! Hoppas tösen är efter omständigheterna OK! Kram tillbaka till er båda, så ses vi vad det lider!

  7. Så pyttesmå de är, rätt söta eftersom de inte är på min balkong. Nej jag har ingen spindelskräck men jag är glad om jag slipper få in dem.

Kommentera

 
