Kinafoton 10



A misty morning on the river

~ av Sam Zodiac på juni 17, 2007.

4 svar to “Kinafoton 10”

  1. Jag har tittat på de fantastiska bilderna från ett land som jag gärna skulle vilja besöka innan det blir allt för västerländskt.
    Underbara vyer!

    Ref: Inlägget om Chris Rea
    Jag tyckte det var något som inte stämde med klippet. Har tidigare ägt just den skivan men var dum nog att låna ut den och fick aldrig tillbaka den. Men efter lite sökande på nätet kom jag på vad det var. Låten har en del I och II och vill du höra hela finns den här:
    http://www.youtube.com/watch?v=7p_SpsRcCZM
    Kram

  2. Vilken vacker bild!*ler* Jag tackar för högertummen idag Sam!!!*ler* Det hjälpte!!!!!De vann hela cupen!!Så kul! Hoppas att du får en skön kväll! Kram på dig!

  3. Fina bilder. Har du varit där, eller är det webb-shots? Min store son har nyligen varit i Kina (Beijing) och har skickat bilder nu som vi snart ska se. Ja, jag är hemma från sjukbesöket. Det blir nog bra till slut. /Kram

  4. Ja, det kan vara läge att planera in en resa, kanske. Det västerländska levnadssätter vinner terräng oroväckande fort! Tänk när alla kineser ska ha en bil per hushåll! Då kan man snacka miljöförstöring! (Om det ine är elbilar, då) 😉 Ja, han är duktig Feng. Men så har han världens bildmotiv, också!
    Ja, jag fattade att det bara var halva låten när jag hämtade lyrics på nätet. Fick skippa första halvan av texten. Tack för länken, susanna!
    Kram!

    Ja, visst är den stämningsfull? Jaså, det funkade, alltså? Vann dom hela cupen? Wow! Häftigt! Du får gratta! Och säkert har du haft en skön kväll, (Jag är sent ute i vanlig ordning) Får väl tillönska dig en bra morgondag istället, då! Kram, Rödull!

    WebShots, kan man säga, geddfish. En kille som heter Feng Jiang som plåtat. Hittade dom på ewonsphotoshop och tyckte att dom var så tjusiga så att jag ville dela med mig. Kul med kinesisk bildvisning hemma hos er också! 😀 Det blir nog bra, ja; det tror jag med! Kram!

Kommentera

 
