Ormillusion 2



Nya illusoriska ormar från Kyoto. Lite fetare idag.

Och mera effektiva, också. Åtminstone i mina ögon.

~ av Sam Zodiac på juni 17, 2007.

5 svar to “Ormillusion 2”

  1. Med en vagel i ögat och dåligt med nattsömn var det ingen konst att känna av illusionens effekter, hihi……
    Jag hoppas du haft en bra helg, kram!

  2. Ajdå, vaglar är otrevliga! När jag råkade ut för dem som barn, brukade mina föräldrar alltid hävda att jag hade utsatt mig för drag. Inte vet jag riktigt hur de uppkommer, men kanske kan det vara så? Och dåligt med nattsömn, också? Fortfarande lika kvavt? Ja, inget ont som inte har något gott med sig, Nu förstärks ju i alla fall illusionernas effekt, tydligen! Hehe…
    Helgen har varit ömsom vin, ömsom vatten. Lite besvärliga transiter. men det blir nog en bra vecka, den som kommer. För dig också, hoppas jag!
    Kram!

  3. Rätt slöa tycker jag!
    God natt för idag!
    Kram

  4. Ja Znogge har rätt, slöa var de allt! Du får hålla med om att jag går emot mina rädslor när jag nu väljer att titta på dessa ännu FETARE ormarna!;0)
    Kramar Wendlish

  5. Jo håller med dig, znogge; dom är lite slöa. Kanske dom har ätit nåt? 😉
    God natt och Kram på dig!

    Det är riktigt, Wendlish! Gå bara på fobierna, så löser dom snart upp sig!
    Kramar!

Kommentera

 
