Kinafoton 15

Peace and serenity at the lake

~ av Sam Zodiac på juni 18, 2007.

3 svar to “Kinafoton 15”

  1. Landet är så vackert men det gäller tyvärr nästan bara naturen. Så länge den klarar sig från miljöförstöringen vill säga.
    Kineserna har mycket att lära om hur man behandlar djur och medborgare men de bor i en idyll.
    Ha en bra kväll och…………….
    KRAMEN

  2. Ja, vi får väl hoppas på att naturen klarar sig på något mirakulöst sätt! Om NewAge-profetissan Barbara hand-Clow m fl har rätt, så gäller det bara att den håller ut i ytterligare fem år;)

    http://www.handclow2012.com/journeyninedimensions.htm

    Ha en superkväll själv, susanna och…
    KRAMEN tillbaks!

  3. Spännande länk men min engelska är så gräsligt ringrostig nu att jag får jobba ett tag på att ta mig igenom texten. Men jag sparar den som bokmärke så ska jag beta av en bit i taget.

Kommentera

 
