Dagens citat (19 juni -07)

 

”Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död”. (Latinskt ordspråk)

 

 

När jag sökte efter lämplig illustration till Dagens citat, snubblade jag över den hö boken av Jan Kallberg. Författaren har också en egen blogg, där följande intressanta stod att läsa om

Normalitet

och konformitet


~ av Sam Zodiac på juni 19, 2007.

2 svar to “Dagens citat (19 juni -07)”

  1. Det var en mycket bra text Jan Kallberg har skrivit. Men jag antar att jag tolkade den på ett helt annat sätt än vad Kallberg avsåg. Kallberg är ju ett högerspöke och tycker nog inte min valda livstil är förenligt med hans avsikter och värderingar.

  2. Ja, oavsett hans politiska hemvist, så kammade han hem en del poäng med den texten.

Kommentera

 
