Kinafoton 22



Fiske vid solnedgången. Eller är det möjligen soluppgången? 😉

~ av Sam Zodiac på juni 20, 2007.

4 svar to “Kinafoton 22”

  1. Du publicerar så mycket så det är väl ingen som hinner att kommentera dig eller att göra uppdragen… jag försöker men hinner inte… tjusigt är det dock. Kinesa hos er är det möjligt, kan kanske bli en fråga nån gång? Nä, vi får väl se hur avgångarna styr vårt handlande…just nu i Lidköping snart åter till Öland och Byxelkrok…längtar dit till naturen och solen…men Midsommar firas här och dottern uppvaktas och kollas..och sen har vi övriga barn och barnbarn..har du familj med barn och barnbarn? Är du journalist till yrket eller fritid? Kramen

  2. Ja, kanske är jag lite väl manisk med mina publiceringar ibland, geddfish. Du har nog rätt; ingen hinner med riktigt:D Får lugna ner mig några hekto. Lustigt att jag använde ordet kinesa i den där kommentaren, hehe..men det måste ju ha varit innan jag hittade den här fotoserien. Men visst är det möjligt! Ibland har jag yngsta barnen var 14 dag (Maxi, Midi och Mini), men under sommaren lite mer. Fast det ska nog gå att fixa till, så att övernattningsutrymme finns. Jag är utbildad journalist, men bedriver verksamheten mera som hobby just nu, nämligen på bloggen. Jag har två barnbarn i Göteborg, där min äldsta dotter bor. Dessutom finns två vuxna barn i Säter. Kram!

  3. Är du säker på att det är Kina? Det ser ut som en egyptisk pyramid i mitten!

  4. You’ve got a point there, Leo! 😀

Kommentera

 
