Kinafoton 23



Ännu en bild från Feng Jiang. Gyllene terasser

~ av Sam Zodiac på juni 21, 2007.

5 svar to “Kinafoton 23”

  1. Bilderna är så vackra! Drömmer mig bort en stund varje gång jag tittar på dem! Kram Sam!

  2. Kan vara skönt med lite eskapism ibland, Wendlish! Ha en fin midsommar nu och
    Kram!

  3. Kan man drägla av bilder? Nej nu menar jag inte porrfoton som vissa dräglar av utan dina tjusiga Kinabilder…jag dräglar de är så vackra att jag blir tyst en stund och bara njuter. Ser du guldet som flyter i platåerna? Det är ju Kinas guld, riset för det är väl risplatåer de har så där.
    Kram Maggan

  4. Shit va snygg bild! *wow* 😉

  5. Hehe…ja, är man tillräckligt bildsinnad, så kan det nog tänkas att men hamnar i det läget att man dreglar över fotona! 😉 Förmodligen odlas det ris på de där platåerna, ja.
    Kram på dig med, Maggan!

    Ja, han tar häftiga foton, Feng Jiang! Sök på Kinafoton, så hittar du nog fler du gillar! Ha det!

Kommentera

 
