Gotlandsbilden har flyttat!

Fick ett e-vykort från MagnusBerg i Burgsvik. Han meddelade att Gotlandsbilden flyttat till nytt ställe. Om ni klickar på den här länken, kommer ni dit.

gotlandsbilden.gif

~ av Sam Zodiac på juni 22, 2007.

7 svar to “Gotlandsbilden har flyttat!”

  1. Trevlig midsommarafton!

  2. Detsamma, znogge!

  3. Mysig bild och tack för besöket. Ha en trevlig midsommar du också. 🙂

  4. Hej Sam!
    Visst kan jag erkänna att jag är lite halvfull så här på midsommarafton och att jag har varit lite otrevlig på din blogg. Hoppas du förstår att det bara är min typ av humor! Du har alltid varit vänlig mot mig! Förlåt mig Sam!

  5. Ja, Magnus tar schyssta bilder. Kolla gärna hans övriga! Tack! 😀

    Hmm…kan inte påstå att jag kan erinra mig att du någonsin varit otrevlig, Berben, bara humoristisk;) Men om du av någon outgrundlig anledning vill att jag ska förlåta dig något, så gör jag givetvis det! 😀 Ha det så fint fortsättningsvis också!

  6. Härlig bild, i love Gotland

  7. Ja, den är ju fin, Sensua. Men kolla in Magnus övriga bilder! Många kanonfoton med gotländska motiv!

Kommentera

 
