Altanrosor

 

Man får knuffa sig fram mellan dignande rosenbuskar om man ska komma ut genom min balkongdörr! Fast närgränsen på min mobiltelefons kamera verkar ju inte vara så mycket att hurra för. Glöm makrofotografering!



~ av Sam Zodiac på juni 23, 2007.

11 svar to “Altanrosor”

  1. Med såna rosor gör väl inte det så mkt att man får tränga sig ut… Jättefina, vackra!

  2. Gör inte ett dugg, madonnan! 😀

  3. Här har de också slagit ut, jag är så glad att jag planterade rosor för två år sen. Man kan ju inte bo på ön utan att ha rosor !

  4. Nej, det vore nästan snudd på helgerån, eller hur? 😉

  5. Så ljuvliga rosor…är väl härligt att kunna titta på.

  6. Jag fullkomligt älskar rosor!!! Härligt! Men det är svårt att makrofotografera, jag vet. Jag lägger av med det. Du har förresten mail från oss. Trevligt fortsatt midsommarfirande! Kram från G + S

  7. Ahh……..det är så vackert. Ha en skön söndag!

  8. Jag brukar få knuffa mig ut mellan grannarnas soppåsar för att komma fram över gården… 😉 Du har det gott, du.

  9. Ja, livsglimtar, aldrig har jag väl tittat på rosor så mycket som i år! 😀

    Ja, geddfish, det beror nog på vilken fotoutrustning man har. Jag har läst och besvarat ert mail och önskar även er en trevlig fortsättning. Kram på er!

    Du med, dagdrivar’n!

    Hehe..ja, lillablå, då är nog det här att föredra! 😀

  10. jag tycker bilden blev bra! Fina rosor, Zodiacmannen!

  11. Jodå, Leo, visst blev den rätt OK. Men om du tittar på de främsta rosorna, så märker du att skärpan ligger strax bakom dem. Det betyder att jag egentligen överskridit närgränsen för kameran när jag tog bilden. Men så värst mycket gör det ju inte. Det är bara min perfektionistiska Jungfruascendent som stör sig på det! 😉

Kommentera

 
