Relaxed

 

 

Simon har ju för en tid sedan kommit tillbaka efter en bortavaro på nästan två månader. Här kopplar han av bredvid Minis fot.


~ av Sam Zodiac på juni 23, 2007.

10 svar to “Relaxed”

  1. Såklart så håller jag det jag lovat! Ja, den är ganska ok! Inget större fel s a s.
    kram kram

  2. Det tackar vi för, lilla gris! Ja, det är ju inte alltid bilderna ser lika bra ut i en PC (blir gärna mörkare där) som i en Mac! 😉
    Kram kram på dig själv, lilla gris! 😀

  3. Det var dagens gladaste budskap.!Jag har undrat hur det gick för kissen, men nu vet jag att han är tillbaka i hemmets lugna vrå. Han verkar må gott där han ligger och myser.
    Ha en trevlig fortsättning på helgen, kram!

  4. Jaså, du missade inslaget om hans återkomst?
    https://samzodiac.wordpress.com/?s=He+is+back%21
    Inte så konstigt, kanske, eftersom jag får lite halvmaniska ryck mellan varven och formligen sprutar inlägg över bloggen! 😀 Jodå, han tycks trivas! Ha det fint och ha även ni en fortsatt trevlig midsommar! Kram!

  5. Jag är inte på bloggen så mycket numera så det kan vara förklaringen till att jag missade inlägget. Såg att du hade funderingar på kastrering och det tror jag skulle göra Simon gott. Hans liv skulle bli bra mycket lugnare då och jag tror att han skulle hålla sig hemmavid mer.

  6. Vilken bamse stor katt, sen fantastisk ut liknar en katt vi hade för många år sedan.

  7. Hej! vi är helt betagna av katter/kattor! Det är underbara djur som passa helt vårt kynne! Kram G+S

  8. Ja, skulle nästan tro det. Dessutom togs ju ett beslut vid senaste årsstämman i bostadsrättsföreningen om att hankatter boende på området ska kastreras. Eftersom Simon s a s haft sitt roliga i flera år nu, så tror jag att det skulle bli lugnare för alla parter om han fick slå sig till ro på ålderns höst.

    Ja, han är rätt stor i o f s. Men kom ihåg att det är Minis fot! 😀 Den är nte så himla stor än. (6år)

    Vad kul! Då lär ni få träffa Simon om ni har vägarna hit! Kram!

  9. Gott att han är tillbaka, den rackaren.

  10. Javisst! Tack för uppmuntrande ord under hans bortavaro, Lillablå!

Kommentera

 
