Björnlek

En kylig bild i sommarvärmen, kanske?

En grizzly som leker tittut.

 

~ av Sam Zodiac på juni 24, 2007.

3 svar to “Björnlek”

  1. Lite oväntat i sommaren kanske…men en jättefin bild på en sötnos 🙂

  2. Ja, man måste ju småchocka folk lite grand ibland 😉

  3. Här är det som vanligt en fröjd att titta in…tvillingen där har jag min Venus, lite flörtig och lättsam då.
    När det gäller din fantastiska ö så ska jag försöka ta mig dit. Jag har en ”egen” ö i Karibien där jag har varit på riktigt, som jag lätt tar mig till i tanken. Rena paradiset faktiskt med kokosnötter och hela kittet.
    Tänk att grizzly som är så söta kan vara så farliga?
    Kram

Kommentera

 
