Sunrise for a new blog!


Soluppgång över Eksta. Mobiltelefonkameran igen 😉

Den här soluppgången får bli näst sista posten på den här bloggen. Nu fortsätter jag att blogga på Sam Zodiacs Blogg II. Anledningen är att jag har använt upp all min bildlagringskvot på den här och inte har lust att köpa mer. Istället får ni klicka på bilden för en smidig övergång till den nya bloggen. Väl där, kan ni ju förslagsvis lägga till den nya i er blogroll! 😉 See you there!

~ av Sam Zodiac på juni 27, 2007.

10 svar to “Sunrise for a new blog!”

  1. Det är ngt magiskt över solnedgångar 🙂

  2. Ja, men det här är en magisk soluppgång 😉

  3. Så härlig bild…
    Ha en fortsatt bra dag!

  4. Tack, znogge! Ha en fin dag, du också!

  5. Det var en vacker solnedgång 🙂 Ha det gott!

  6. Hehe…Mycket lustigt, berben! 😉 Ha det så gott själv!

  7. Så vackert! Jag har en massa solNEDgångar, vet även flera andra som sparar på såna.
    Men du är faktiskt den första med en solUPPgång:)
    Bloggare i allämnhet kanske inte är vakna så tidigt att de ser just soluppgångar, heh!

    Ha en fin dag.

    Kao

    • Jag har Solen intill Mars i min karta (horoskopet), så jag är en kosmisk hybrid. Starkast är förstås Tvillinginfluensera, men Väduren (som styrs av Mars) kommer inte långt efter.
      Och, som de flesta kanske vet, älskar Vädurar att vara först med saker och ting! Pionjärtecknet, haha…

  8. Hej!

    Jag läste din blogg enligt dina rekomendationer och det var en halvtimmes kul läsning, tack tack. Ser också lite vad du har för intresse och kan då med nöje rekomendera ett film klipp på youtube.com med en man som heter David Willcock, han gör sig ganska oförstådd i början men håller man ut och tittar på hela så ramlar pusselbitarna på plats. Han påstår sig vara en reinkarnerad Fysik och lite paranormal proffesor, en roll som han även tagit på sig i detta liv. (Du hittar honom i länken nedan)

    http://www.youtube.com/view_play_list?p=6DCAC16A379AD841&search_query=david+willcock

    Ps: Undrar du vem jag är så plockade jag upp dig och Kim när ni liftade på tofta vägen. Synd bara att jag inte fann din plånbok och din mobil i bilen. Jag har också uppmärksammat en avsaknad av e-mail adress på dina bloggar, det vore mycket lättare att kontakta dig med en sådan, så om du har glömt det så lägg genast ut en på bloggarna, om det nu inte är så att det inte finns någon av en anledning så bortse från min uppmaning.

    MvH

    /Jonas Pettersson

    • Tjena, Jonas! 🙂
      Kul att du hittade hit! Fast om du klickar på flyttlasset, så kommer du till den aktuella bloggen! 🙂
      Jag ska kolla din länk strax. Har inte hunnit än.
      Min mailadress, ja… Hmm… trodde den framgick på bloggens hemsida, men kanske inte..?
      Bäst att sätta ut den!
      Här har du den, i alla fall:
      samzodiac@hotmail.com

      Ja, trist med plånboken och luren! 😦 Och eftersom busskortet låg där, tar jag mig heller inte dit för att kunna leta upp eländet! Med lite tur är det fortfarande lite kräm kvar i batteriet, så man kan ringa till den…
      Ha det gott, Jonas!
      Hör gärna av dig! 🙂
      Och tack för liften, än en gång! 🙂

Kommentera

 
