Flyttlasset har gått!



Flyttlasset har gått till nya bloggen! Klicka på bilden, så kommer du dit!

~ av Sam Zodiac på juni 28, 2007.

8 svar to “Flyttlasset har gått!”

  1. jag är en aning förvirrad Sam…varför två bloggar? och varför blev den gamla den nya och inte den nya, den nya? fattar du vad jag menar?

  2. Jag förstår vad du menar, Leo, believe it or not. 😉 Var det något i den här stilen du hade tänkt? Jag är lite missnöjd med att jag inte kan editera temat, utan att betala 15 dollars för nöjet. Skulle vilja ersätta vissa tecken överst från lower case till upper. Ser ju inte klokt ut me ”ii” t ex. Men skit samma! 😀

  3. Hej tjenamoss! Jag är hemma nu. Upptäcker att du flyttat. Trodde från Gotland (dit vi aldrig kom, denna vändan)..men ser ny blogg. Ska kolla på den!

  4. Tjenamoss, geddfish! Ser att jag missat att besvara det här inlägget. Det var faktiskt Maxi som uppmärksammade mig om den saken när jag var inne och botaniserade här på gamla bloggen. 😀 Nej, ni kom tydligen inte hit den här vändan, men det går väl flera tåg, eller rättare sagt, färjor!? 😉
    Välkommen till nya bloggen!
    Kram!

  5. Gick flytten bra:)?
    Har sett värre än det där. Ser ut att vara i sydostasien eller kanske Kina? Ha en finfin dag/kväll.
    Kao

    • Tja, det har du ju själv kunnat konstatera, eller hur, Kao..? 😉

      Jodå jag fick igång Sam Zodiac’s Blog II till slut.
      And it’s still up and running, haha…

  6. PS. Jag lägger ner min blogg på Metro i slutet av denna vecka (runt 22-23/5). Sen får jag se vad som händer. Jag menar – den tiden den sorgen./Ciao’

    • Hmm…
      Ska du inte komma och ansluta dig till oss- Det glada gänget på WP? 😀
      Om du startar upp din blogg den 24/5, så skulle jag se det som en trevlig födelsedagspresent! 🙂

Lämna en kommentar